O klinice

MediClinic to miejsce  stworzone z myślą o ludziach.

Chcieliśmy zbudować klinikę , która będzie miejscem na najwyższym poziomie, gdzie doświadczeni lekarze zadbają o indywidualne podejście do Pacjentów, gdzie cały zespół pracowników będzie tworzył dobrą atmosferę, gdzie nowoczesny sprzęt i wiedza będą stanowić narzędzia do pracy i zapewnią pacjentom komfort i bezpieczeństwo.

W dzisiejszych czasach leczenie na najwyższym poziomie staje się bardzo istotne. Nie mamy czasu na długie wyczekiwanie na wizytę, na osiągnięty rezultat,na uśmierzenie bólu. Nie chcemy też  po jakimś czasie znowu borykać się z bólem leczonego wcześniej zęba, lub usłyszeć – “to było  źle zrobione”.

W MediClinic wierzymy, że każdy problem stomatologiczny da się rozwiązać z pomocą odpowiedniego specjalisty. Dlatego w naszej klinice zapewniamy państwu możliwość skorzystania z usług

• Protetyka, który pracuje metodą Koisa i Dawsona, z użyciem artykulatora, wykonując deprogramację stawów przed każdą zaawansowana pracą protetyczną. Dokumentacja fotograficzna niezbędna przy “smile makeovers” jest standardem. Prace wykonywane na nowoczesnej porcelanie Lava, Emax,Cyrkon , odbudowy startych zębów, diagnostyka bólu stawów. To tylko część możliwości.
  • Endodonty , który pod mikroskopem Leica usuwa złamane narzędzia kanałowe, udrażnia bardzo trudne kanały, jest w stanie przeprowadzić w całości leczenie kanałowe na jednej wizycie. Koniec wielokrotnych wizyt dających złe wspomnienia. Leczenie kanałowe może być bezbolesne, szybkie i zakończone sukcesem- i zdjęciem RTG..
  • Implantologa. Doświadczonego klinicysty, który realnie ocenia możliwości pomocy pacjentowi, który wszczepia implanty bezboleśnie, który w razie wątpliwości odpowie na wszystkie pytania.
  • Ortodonty, który zajmuje się leczeniem dorosłych i dzieci. Mającego w ofercie aparaty stałe metalowe, kryształowe, szafirowe, oraz aparaty ruchome dla dzieci.
  • Pedodonty- lekarza, a właściwie lekarki, która sercem, podejściem i uśmiechem przekonała każde dziecko, żeby przynajmniej spróbowało “pokazać ząbki”. A po tym pierwszym kroku, zazwyczaj następują kolejne.
  • Lekarzy zajmujących się stomatologią zachowawczą- piękną, estetyczną , wykonywaną z pasją i dbałością o szczegóły, bo po prostu kochamy naturalnie wyglądające zęby.
  • No i oczywiście chirurga, który pacjentów przytula do serca, a do zębów przytula Berteny i Meissnery. U nas nie ma słowa na K….(–.l..e..sz..cz..e. 😉